klíčová slova, cílový klient
Blogování

Jak vytvořit hodnotný obsah pro cílového čtenáře za patnáct minut?

Vymyslet hodnotný obsah pro svého cílového čtenáře může být pěkný oříšek. Vymyslet něco, co ho zaujme. Něco, co se mu bude líbit. Co bude rád sdílet se s dalšími čtenáři nebo ho to namotivuje, aby se s vámi pustil do spolupráce. Jak na to? Znáte Answer The Public?

Hodnotný obsah pro vaše cílové čtenáře díky online programu

Answer The Public je program, který vytvoří zajímavým způsobem bohatou sbírku klíčových slov, které zajímají vaše čtenáře. Zodpoví na základní otázky Jak? Kdy? Kde? Proč? Co? Porovná se souvisejícími obory a celkově vám připraví bohatou sbírku nápadů na obsah.

Jak vypadá ukázka z programu na KW „Blogování“

Když jsem zadala do vyhledávače své klíčové slovo „blogování“, dostala jsem opravdu bohatou sbírku témat, ze kterých mohu připravit nespočet druhů obsahu. Velkou výhodu vidím hlavně v tom, že to není klasický seznam KW jako u jiných programů, ale tvoří tyto přehledné myšlenkové mapy a tabulky, které mi přijdou naprosto úžasné, hlavně v tom, že si je mohu vytisknout a snadno k nim dopsat obsah, vlastní myšlenky, nápady a konkrétní názvy článků apod.

Uvedu vám příklady z mého Nápadníčku, které jsem si zapsala po vygenerování KW z programu.

Na co se ptá cílový čtenář při slově „blogování“?

Podle programu se můj cílový čtenář ptá na otázky:

  1. kde blogovat
  2. jak blogovat
  3. jak na blog
  4. jak začít s blogováním
  5. kdo je bloger
  6. jak blogovat na facebooku
  7. co je blog
  8. proč si založit blog
  9. jak začít s blogováním

Samozřejmě toho bylo mnohem více, ale to pro tento příklad bohatě stačí. Protože z těchto 9 témat já dokážu vytvořit obsah na minimálně čtvrt roku a nejen pro svůj blog. Mohou to být skvělé zdroje nápadů pro služby či produkty, o které by čtenář mohl mít zájem.

1) Seznam témat pro blog:

  • Jakou platformu vybrat pro své blogování?
  • Jak začít blogovat v roce 2022?
  • Jak na blog po technické stránce?
  • Jak na blog po obsahové stránce, aneb co publikovat?
  • Jak začít s blogováním za peníze?
  • Kdo je bloger a kde najdu ty nejlepší?
  • Dá se blogovat na Facebooku?
  • Historie blogu, aneb blogujeme už od roku 1997
  • Proč je dobré mít svůj blog v online podnikání?
  • Jak začít s blogováním na mateřské?
  • Jak začít s blogováním jako podnikatelka a je to pro mě vůbec vhodné?

Toto je jen pár témat, které by se daly využít pro obsah blogu, čtenáře by zaujaly a mě by pokryly při frekvenci dvou článků týdně zhruba 5-6 týdnů, což by byla doba, během které bych nemusela na blog ani sáhnout, co se obsahu týče.

2) Tipy na služby a produkty dle KW:

  • E-book „Blogování od A do Z“
  • Minukurz zdarma na téma „Jak blogovat a být úspěšný bloger na plný úvazek“
  • Placený online kurz „Moderní blogování na sociálních sítích“
  • Webinář „Rozhovor s 3 úspěšnými blogery roku 2021“
  • Online konzultace pro blogery začátečníky

Mohla bych samozřejmě pokračovat dál. Těch tipů se dá brainstormingovat opravdu hodně. Díky programu Answer The Public jsem si mohla odškrtnout další položku ve svém seznamu při plánování obsahu pro tento rok.

Pokud vás můj braninstorming napadů pro obsah i infoprodukty zaujal a potřebovali byste něco podobného vymyslet pro váš blog napište mi a můžeme si domluvit společnou online konzultaci na toto téma.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *