Blogování Copywriting Podnikání

Conect marketing, aneb fungující obsahový marketing

Conect marketing, neboli obsahový marketing je tvorba kvalitního obsahu na vašich stránkách. Při tvorbě conect marketignu jde o získání a udržení vašich zákazníků pomocí tvoření relevantního a zajímavého obsahu. Hlavní podstatou je publikovat pravidelně informace, které zákazníka zajímají a vy mu je poskytnete zdarma, což zákazník samozřejmě ocení. 

Proč dělat conect marketing?

Právě tvorbou hodnotného obsahu pro vaše zákazníky, ať už internetového obchodu nebo kamenného, si získáte jejich důvěru. Poskytováním článků tipu “jak na to”, “jak správně vybrat”, “jak sestavit to a to” atd., jim poskytnete hodnotné informace, které hledají. Pokud v článku uvedete přímo tipy na nákup u vás, přivede je odkaz v textu k danému produktu, který si mohou ihned koupit. Zákazník získá důležité informace, které mu pomohou zodpovědět jeho dotazy a zároveň nakoupí, co potřebuje. 

Vzbuďte zájem u svých potencionálních zákazníků

Žádná komunikace se neobejde bez kvalitního a relevantního obsahu. Je to základ pilíře dobrého vztahu. Kvalitní obsah pomáhá budovat dobré jméno značky i celého podniku. Obsah můžete jednoduše šířit pomocí sociálních sítí a získat tak větší klientelu. Čím je obsah zajímavější a hodnotnější pro čtenáře, tím větší máte příležitost přivést ho až k nákupu. 

Jak tvořit kvalitní obsah

Psát články je pro někoho velmi snadné, naopak někdo může mít s vytvořením kvalitního obsahu trochu problém. Dnes není těžké sehnat si nějakého copywritera, který bude pro váš firemní blog nebo sociální sítě psát kvalitní obsah. Cena za 1 NS se pohybuje od 100 Kč do 500 Kč. Záleží na vás, kolik jste ochotni investovat do conect marketingu. Pokud se však rozhodnete pro kvalitu a velký efekt, určitě se vyplatí za jeden až dva články týdně dobře zaplatit a vědět, že článek bude pro čtenáře přínosem.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *